Pagina's

dinsdag 31 maart 2020

Laatste werkweek

Goede dag beste mensen.

Dit is mijn laatste werkweek voordat ik met pensioen ga.

Mijn collega's hebben mij verrast met een white-board met daarop de tekst "Frans nog 3 dagen en 8 uur".

Hilarisch gewoon!.
Verschillende collega's hebben die stand regelmatig bijgewerkt. Maar op de 2e dag werd dat al wat minder....

Morgen mijn vrije dag. Daarna zie ik dan wel weer.

Maar maandag kreeg ik een idee:
Ik had net een avond (nacht..:)) daarvoor het display 40x4 werkend gekregen, alleen nog niet echt operationeel. Moest nog wat finetunen.
En met dat display zou ik natuurlijk een dag en/of urenteller kunnen bouwen. En meteen wat info op het display plaatsen dat ik me toch zéker niet zal vervelen als ik met pensioen ben. Dit display liet dat dan ook duidelijk zien.

 
Ik heb toen een printje gemaakt, want losse breadboard en draadjes zou erg riskant zijn.
Dat heeft me wel wat uurtjes (tot in de kleine) gekost. Maar het is wel leuk. Alleen de "nog te werken tijd" werkte niet naar behoren. Maar dat doe ik vanavond of morgen nog wel.

De reacties van mijn collega's waren heel verschillend; ach, ieder het zijne hoor. Er werd zelfs al op mijn blog gesnuffeld.
__________________________________________________


Geen opmerkingen:

Een reactie posten