Pagina's

zaterdag 7 maart 2020

overwegingen opbouw blog


_____________________________________________________
Onlang ben ik getipt over het aanvullen van oudere blogs. Nergens is terug te vinden dat dit is gebeurd, je moet er zelf toevalling maar achter komen.

Tja, hoe lossen we dat nou op.

Allereerst wist ik niet dat mijn "kijkers" het gehele blog in zicht kregen, de meest recente bovenaan.
Ik, als blogger, zie uitsluitend de betreffende blog, tenzij ik niet inlog.

Als oplossing wil ik bovenaan elk deel-blog, dus per onderwerp, een revisieregel plaatsen. Die zijn dan snel door te lopen.
In bestaande blogs zal ik proberen de revisies te achterhalen.
Dit ga ik niet meer uitvoeren. Want de revisie-blog is voldoende.

Ook een "revisie-blog", die altijd bovenaan staat is de overweging waard. Ik zal eens kijken naar de mogelijkheden.
Dit is alleen te realiseren door telkens een nieuwe revisie-blog aan te maken en het oude te verwijderen. Dit is vrij simpel. Ga ik dus zeker doen.

Ik wil ook de nieuwe bewerkingen in elke blog BOVENAAN plaatsen. Dit is de extra bewerking wel waard.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten