Pagina's

maandag 8 juni 2020

Marsmannetjes


Wij hebben regelmatig masmannetjes op bezoek.

Ze komen met heel kenmerkende voertuigen aanzetten. Dit is één van de vele soorten.

Maar dit keer waren ze niet zómaar hier. Zij wilden toch iets aan hun voertuig laten doen. Pimpen dus.
En daar mag ik bij helpen.

We begonnen met delen van het vaartuig uit elkaar te halen. De ruimte hierbinnen is zo wel duidelijk.
Maar binnenin is het véél spannender. 

Er zitten dingen in, die ik niet begrijp.

Maar.... er staat iets van een code op, iets van DHT en 11.
Nou, wíj hebben internet, dus maar eens gekeken.

Het heeft iets met nattigheid te maken, maar waar precies weet ik niet.

Zullen ze op Mars dan toch water hebben??
Uiteindelijk heeft het vaartuig een nieuw uiterlijk gekregen. Ze hebben nu ook meer ruimte in het vaartuig.

Maar intussentijd hebben zij ook niet stil gezeten.

Ze hebben boodschappen gedaan. Van de bouwmarkt hebben ze wat dingen laten bezorgen, en of ik die dingen op hun vaartuig wilde monteren.
Ja, dat wil ik wel.

En voor hun boodschappen hebben ze hun eigen boodschappenwagentje. Ja, die mochten ze op onze tuintafel stallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten